A sunny day at the beach!

6 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo Allemaal,

Ik, Mitchell, ben vandaag weer aan de beurt om een blog bericht te schrijven. Gelukkig is er vandaag veel (leuks) gebeurd, dus ik heb zat om over te praten. Allereerst begon de dag weer eens rustig, met een lekker ontbijtje van cornflakes (en in het geval van Thea, Frozen Waffles) en de Tour de France. Daarna werd er nog even gezommen, waarbij Chiara en Thea een luchtbeddengevecht hielden, die eindigde in een overwelmende 4-1 overwinning voor Thea. Toen we allemaal weer droog waren, gingen we ons klaarmaken om naar het strand, in Fort Myers Beach, te gaan. Onderweg had Marc weer last van de story of his life, hij reed gewoon langs de afslag waar we in moesten, waardoor we weer een halfuur vertraging hadden. Eenmaal aangekomen op het strand, ging ik even liggen terwijl de rest ging zwemmen.

Vlak voor we naar huis wilden gingen we nog even wat drinken halen bij de Dairy Queen, omdat we na al die beach-fun toch een beetje dorstig waren geworden. Bij de DQ heeft Marc nog een dollar gedoneerd aan een kinderziekenhuis, waarna zijn naam vereeuwigd is op de muur van de DQ. Gelukkig kregen we een refill beker en omdat je nooit een gegeven paard in de bek moet kijken hebben we die nog een tweede keer gevuld. Toen liepen we door naar de winkeltjes, waar we wat souveniertjes hebben gekocht, waaronder de traditionele magneet voor op de koelkast.

Toen we uiteindelijk weg wilden rijden schraapte Marc nog even lekker met de onderkant van de auto over de stoep, wat nogal creatieve woorden uit zijn mond liet ontstaan :)

Heerlijk gegeten in de Rib City, waar je, de naam zegt het al, Ribs kon krijgen, die nogal lekker smaakten.

Morgen weer een nieuwe etappe van de Tour de France, een tripje naar de Apple Store en voor mij wat quality time met m'n vader in de Fitnessruimte, lekker cardio'en

Groetjes,

Mitchell