Lekker thuis eten!!!!

6 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Nu dan eindelijk een blog van mij ( marc ). Lekker uitgeslapen en daarna uiteraard naar de Tour de France gekeken en meteen lekker ontbeten samen met Mitchell en Chiara. Vandaag heel veel regen, wat ze al hebben voorspeld. Er licht in de Golf van Mexico een groot lage druk gebied wat veel onbestendig weer met zich mee brengt in Florida. De temperatuur blijft gewoon 32 graden ook al is er veel bewolking, dit is wel vreemd want je ligt op het strand met veel bewolking maar het blijft gewoon heet en je kunt dus ook verbranden zoals Thea en ik. Vandaag zijn we ook naar de Apple store geweest wat ongeveer een half uur rijden is, toen we in de winkel aankwamen wisten we al wat we wilden dus meteen iemand aangesproken in mijn Vloeiend Amerikaans, alsdus dat vind Mitchell van mijn Engels. Ik zeg altijd dat ik beter Engels spreek en de Amerkanen Nederlands, ze weten precies wat ik bedoel en dat is toch de bedoeling. Toen we daar klaar waren zijn we naar een zeer grote boekenshop geweest waar Thea en Mitchell zich hebben uitgeleefd, Mitchell wilden boeken hebben van ene heer Reilly en die heeft hij gevonden. Ik zag daar boeken staan van Stephen King, hij kende hem niet maar ik heb vroeger een boek van hem gelezen en dat vond ik wel spannend en wat voor hem, hij is hem al aan het lezen. Thea heeft een mooi boek gekocht over zwemmen, nu kan ze nog beter trainingen geven. Na een uurtje te hebben rond gelopen zijn we weer terug gegaan naar ons huis, ik ben met Chiara eten gaan halen. Ik wilde liever niet weer uit eten omdat ik een beetje last van mijn maag heb gekregen, ik zou wel even naar de winkel gaan om een lekker te gaan eten. Soep met stokbrood daarna kippe poten en als toetje ijs, zo gezegd zo gedaan. Met Chiara naar de winkel geweest en tomaten/groente soep en kippe soep meegenomen, een zak met kippepoten en kocht en een klein bakje ijs van 3 kilo ( kleiner is daar niet). Iedereen aan tafel en lekker aan de soep begonnen, de tomaten/groente soep wat wel lekker maar de kippe soep was niet te eten, er was geen kip te vinden in de soep. Daarna maar lekker aan de kippe poten begonnen, na 30 minuten in de oven waren ze eindelijk klaar en iedereen had er wel zin in maar na een hap stonden onze monden in de fik, Mitchell en ik hebben nog 5 of 6 poten opgegeten maar meer kon gewoon niet, in was als een gek aan het zweten en maar spoelen met drinken.  Alle poten weer in de zak gestopt en weg gegooid, toen maar aan het ijs begonnen met slagroom, dit wat gelukkig wel te eten. Alleen boodschppen doen is geen succes dus dat gaan we maar niet meer doen, Thea zit lekker op haar IPAD de downloaden en de kids liggen in bed te lezen in hun nieuwe boeken. Het is nu 22.18 uur en ik ga afsluiten, morgen weer een dag van lekker luieren en zonnen dat is onze vakantie en daar houden we van. Groetjes

p.s. Tante ada en rik als  jullie dit lezen reageer even zodat we weten dat jullie dit lezen.

1. Chiara:
    7 juli 2011
    Pap hoe durf je je zegt niks over mijn JB tijdschrift wat ERG !!! Grapje en ook niet over dat vliegtuig en ook niet over mijn heerlijke masage hoe je dat ook schrijft!
    Hoelaat kom je slapen welstruste
    Xxx pop
  2. mieke:
    7 juli 2011
    Hallo luitjes,

Leuk om ook een keer een verhaaltje van jou te lezen Marc,maar boodschappen kan je beter maar niet meer doen dat moet je maar gewoon aan Thea overlaten .....gelukkig was het ijs wel goed en die bak van 3 kg zal ook vast wel opgegaan zijn.Jullie vermaken jullie daar prima en daar gaat het allemaal om natuurlijk.....geniet er maar lekker van.

Groetjes Mieke
  3. Rik en Henriët:
    8 juli 2011
    Hallo familie,

We hoorden dat jullie een goede reis hebben gehad, nu maar genieten. Aan de hand van jullie verhaaltje hebben jullie het geweldig naar jullie zin en al een hoop inkopen gedaan. Niet te veel eten hoor anders worden jullie net zo dik als al die Amerikanen.
    Hier alles goed, het weer is redelijk zo'n 22 graden dus lekker. Nog een fijne vakantie gewenst en tot de 31e, we gaan naar van der Valk. Liefs Rik en Henriët
  4. Thea:
    8 juli 2011
    Hoi Rik en Henriet,
    Bedankt voor jullie bericht, fijn dat jullie onze blog hebben gevonden. we hopen dat tante Ada de URL ook ondertussen heeft gekregen, voor zover we weten is dat niet goed overgekomen, helaas.

Op dit moment valt het qua eten nog wel mee, zeker als Marc hot chicken wings haalt, dan eet niemand meer! Maar dat van die Amerikanen klopt je helemaal, je kijkt wat dat betreft je ogen uit!

Leuk dat we naar van der Valk gaan de 31ste! We hebben er zin in!

Mieke, jij ook bedankt voor al je berichtjes, we lezen ze met veel plezier bij onze blog terug. leuk dat je ook meeleest met ons.

Groetjes
    Thea