Een rustige dag thuis.

2 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Ik (Chiara) schrijf ook een keer een blog het kan zijn dat ik dat vaker doe maar ja, nu over vandaag. Ik werd wakker om wat ik dacht half 11 maar ik denk dat dat half 9 moest zijn, ach ja toen ging ik naar beneden om tv te kijken ik zette de tv aan en zag dat de film Ace Ventura Pet Detective (ofzo )  op was. Ik had hem al gezien en wist dat het een leuke film is dus ja, ik ging het kijken. Het is een leuke film alleen in Amerika zijn er mega veel reclames dus dat is wel vreselijk irritant maar ja het moet maar.

Na een tijdje kijken kwam Mitchell naar beneden met half open ogen kwam hij de trap af lopen met MIJN boek! Toen keek hij naar de tv en was hij helemaal wakker en we moesten vaak samen lachen, weer na een tijdje samen kijken kwam papa naar beneden, ik zei dat we deze film keken en ook papa kwam meteen op de bank zitten om te kijken. Nu hadden we echt een lange tijd gekeken en toen kwam mama naar beneden ze begon meteen over de FROZEN WAFFELS, die warm je op en doet er slagroom op. Ze zei dat ze ze ging maken ik was meteen in de keuken want ik vind ze echt heerlijk! Toen we allemaal hadden ontbeten zat 3 kwart van ons buiten behalve Mitchell want hij zat weer achter zijn laptop. Het was heel zacht aan het regenen maar het was echt warm dus ik ging in het zwembad maar ik vond de regen niks dus ging ik weer naar beneden en we waren allemaal weer tv aan het kijken

`s middags gingen we naar het andere deel van het park Mitchell en ik gingen fietsen op hele grappige fietsen en papa en mama lopen naar het zwembad en de fitness zaal ik dacht dat ik eindelijk een keer in een fitness zaal mocht, mocht het dus niet. Ik was niet blij maar ja, toen gingen we bij het zwembad kijken alleen toen konden we er niet uit dus toen vroeg papa aan een vrouw hoe we eruit kwamen en toen moesten we helemaal omlopen.

We waren terug van de andere kant en toen gingen papa en mama boodschappen doen. Mitchell en ik hadden geen zin om mee te gaan dus gingen wij lekker zwemmen in ons eigen zwembad het was heel gezellig met Mitchell.

Mitchell en ik gingen na een tijdje tv kijken toen kwamen papa en mama thuis met heel veel lekkere dingen zoals watermeloen Mmmmm heerlijk en een lekkere taart.

Toen gingen we weer zwemmen en papa en Mitchell gingen nog zo`n water luchtbed halen en mama en ik waren lekker aan het zonnen ik had na een tijd zin om in bad te gaan dus dat deed ik eerst nog een leuk gesprek met Bas gehad en daarna in bad daarna gingen we eten wat niet vies was.

Daarna ging mama pootjebaden en Papa, Mitchell en ik pesten (dat kaartspel) Mitchell verloor 3 keer en de laatste keer verzon hij er een regel bij waardoor hij won dat vonden we niet leuk maar ja, boeien! Het is een spel voor de rest ben ik dit aan het schrijven Mitchell ligt met hoofpijn in bed en papa en mama kijken tv! Nu ga ik slapen en ja, lezen.

Ik zie jullie in het volgende bericht dat ik schrijf.

Gr. Chiara

1. Esmée:
    Veel plezier verder!
  2. Ina:
    3 juli 2011
    He Chiara, wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt en dat je je zo goed vermaakt. Mooie foto's hebben jullie tot nu toe gemaakt. En ja die frozen waffels die zijn errug lekker!Veel plezier verder "juf" Ina
  3. sophie:
    leuk kiek!
    miss you <3
    klinkt allemaal superleuk

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  4. Thea:
    3 juli 2011
    dankjewel allemaal ( ik ben Chiara)
  5. Vasthixlove:
    Geweldig schatje<333
    Ben super jaloers op jullie :P
    Heeeeeeel veel plezier nog<333
    Ik mis je wel hoor :(