Een dag vol Bieber

3 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo Daar ben ik weer (Chiara!!!)

Ik werd weer wakker; vanochtend en weer om 10 uur en dit keer was ik niet als eerst wakker ik liep naar beneden waar papa en Mitchell al zaten ik kwam dus naar beneden en papa maakte meteen ontbijt voor me heel lief!!! Na een tijdje kwam Mama naar beneden en we maakte een praatje, Mama pakte haar ontbijt (Chocola dit keer ) en ging naar boven tv kijken  er is al een paar dagen een rechtzaak op tv over een vrouw die haar kind vermoord zou hebben, ik denk van niet. maar dat keek ze dus. Ik ging me omkleden om te gaan zwemmen ik had geen zin om alleen te gaan zwemmen dus ik ging aan mijn vader vragen of hij mee ging zwemmen en dat deed hij dus ik helemaal vrolijk moest hij eerst nog ff douchen dus moest ik wachten..... ik dacht dat hij klaar was dus ik ging papa en mama vertellen dat ik 3 leuke reactie`s had gekregen op de vorige Blog.  ik hoorde alleen mijn moeder dus ik dacht dat mijn vader ergens anders was ik liep weg om hem te zoeken toen hoorde ik hem en bleek hij had nog niet gedoucht.... moest ik nog langer wachten. Toen papa naar  naar beneden kwam, konden we eindelijk zwemmen we gingen met een strandbal overgooien in het zwembad het was heel grappig na een tijdje wou papa zonnen dat vond ik goed dus dat deden we maar. Ik had het al heel snel warm dus ging weer in het water en deed heel veel handstanden en na een tijdje ging ik op het luchtbed liggen zonnen in het water toen kwam dus Mitchell in het water nou ik lag dus lekker te zonnen kreeg ik allemaal ballen naast of op mij heel leuk hoor :( toen kwam hij dichterbij en gooide hij mij van het luchtbed af ik werd boos en ging weer liggen toen kwam hij erbij liggen ik probeer hem weg te duwen en zo ging het een paar keer. Tot mijn vader ons riep voor de lunch, we kregen een hamburger. Na een tijdje gingen we naar een Fleamarket wat echt vreselkijk was het stonk en er waren bijna geen leuke dingen en het was echt super warm!!! We besloten na 20 minuten weg te gaan en reden terug we zagen een heel groot winkelcentrum Madison mall ofzo.

Toen liepen we naar binnen en toen begon de beste dag van mijn leven!!! ik zag een 3D pop van JUSTIN BIEBER!!! ik was helemaal blij en ging op de foto toen liepen we meteen de winkel in we keken rond en zagen heel veel spullen van Justin Bieber, ik was helemaal blij geworden en ik heb mega veel spullen gekocht ik heb; een keting, 2 armbanden, een film van een optreden van Justin, en de nieuwe film Never Say Never daar ben ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee!!!!!! ik heb 2 t`shirts van Justin een leuk knuffeltje en nog veel meer het koste bij elkaar 130 Dollar, maar ik heb het voor hem over!!! We hebben een paar foto`s ervan gemaakt ik denk dat mama ze erop zet. Toen liepen we de winkel uit en hebben we heel veel andere leuke dingen gekocht toen liepen we weer weg en zag ik nog een andere 3D pop van Justin Bieber nou daar moest ik natuurlijk ook mee op de foto hé !!!

Toen gingen we naar huis en mama en Mitchell gingen weer achter hun laptop en papa tv kijken en ik ging naar mijn kamer JB muziek luisteren en zingen en mijn nagels lakken ik ging naar beneden en toen gingen we ergens eten bij Wendy`s alleen die winkel was niet echt goed bezig want die man deed alles fout en zijn tanden waren heel eng, ik kon mijn ogen er niet vanaf houden en het eten was niet echt lekker nou ja, die van mij wel maar ik had iets anders nu ga ik slapen en over Justin Bieber Dromen voor de rest ben ik heel bruin geworden

Gr. mevrouw Bieber

p.s oma Ankie Gefeliciteerd !!!

1. mieke:
    hoi Chiara,

Jij kent mij wel niet maar je moeder wel.Wat leuk om ook jullie verhaal eens te horen,jij had wel veel geluk vandaag zo te lezen met al je Justin Bieber spullen. En als je broer de volgende keer lekker op het luchtbed ligt te zonnen in het water,dan moet je hem lekker gaan pesten met ballen gooien en water gooien,dat mag wel van mij.

Nou geniet maar lekker van jullie vakantie.

Gr.mieke
  2. Fabiana:
    Heeii Kiki,

Wat een leuke BieberSpullen ik ben super jaloerssss
    Nog heeeeeeeeel veeeel plezier in Amerika.

XxxFabiana
  3. Vasthixlove:
    Heeey schatje<33

OMG!!! Super jaloers :P

Xxxx je bff<33
  4. shelia:
    4 juli 2011
    Hello guys It sounds like you guys are really enjoying the US. Chiara I see you bought a film....don't forget the films in America work on a different system NTSC en here in the Netherlands PAL. If your player here is Regional free than don't worry.
    OK...Thea don't become a couch potato.... I hear it is beyond hot there, it feels more like hell. Shelia