Even rust....

16 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo Allemaal, vandaag ben ik, mitchell, weer aan de beurt.

Vandaag begon weer zoals alle anderen, met als eerste een Tour de France Etappe, die heel knap gewonnen werd door een Belg. Gesink viel wel tegen, omdat hij nu al op iets van veertig minuten achterstand staat op Voeckler, de man in de gele trui.

Daarna was het normale tv kijken... Nou ja, eerder reclame kijken :P

Tegen de middag gingen Thea en Marc er op uit om boodschappen te doen, terwijl Chiara en ik thuis bleven en tv keken, terwijl we allebei op de laptops bezig waren (Chiara met de Sims 3, ik met sociaal doen tegen het thuisfront). Toen ze terug kwamen bleek het dat er boeken waren aangeschaft, drie in totaal, waarvan eentje nonfictie (over Second Life) en twee fictie. Daarnaast had Thea bij de Bealls gisteren allemaal kleding aangeschaft, die ze ook enthousiast ging passen.

Toen doken Chiara en Marc het zwembad in, voor een spelletje "tennis" met de strandballen, waar ik na een tijdje ook bijkwam. Volgens Marc hebben Chiara en ik verloren met zestien miljoen tegen twaalf, maar zelf dachten wij daar iets anders over!

's Avonds was het lekker eten met vlees, sla, aardappels en sperzieboontjes, wat eindelijk, na al die hamburgers, een gezond en Nederlands maaltje was. Natuurlijk weer een ijsje als toetje, wat allemaal weer heerlijk smaakte.

Nu goed vroeg mijn bed in, omdat ik morgenochtend met mijn vader naar de bioscoop ga, voor het laatste deel van de Harry Potter serie, zodat een aloude traditie tussen mijn vader en mij in stijl afgesloten kan worden.

Groetjes,

Mitchell