Een dagje thuis en een dagje strand

15 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo daar ben ik (Chiara) weer!!!. Jullie hebben denk ik wel gemerkt dat er gister geen verslag was van onze geweldige vakantie nou dat klopt je merkt in het verhaal waarom niet!.

Ik werd wakker om 10:30 en ging naar beneden ik ging de overheerlijke Frozen Waffels eten intussen keken we tv ( Disney Channel). we gingen allemaal onze zwemkleding aandoen en gingen lekker zwemmen. Ik zou gisteren eigelijk ook naar de Bioscoop gaan maar dat ging niet door:( dus ging ik vandaag (Gisteren) daarom dus geen bericht we waren pas om 12 uur thuis, Papa en ik gingen om 21:40 weg naar de bioscoop naar de film "Monte Carlo". We kwamen binnen en haalde popcorn en een Diet Coke, de popcorn was denk ik 1 meter 20 ofzo het was echt super groot we hebben de helft opgegeten de rest ging naar Mitchell.

We waren best vroeg en gingen naar binnen we zochten een mooi plekje op op dat moment was er nog niemand, de film begond bijna dus we dachten we zijn alleen maar toen kwamen er nog 2 mensen die best wel irritante kinderen hadden, toen begon de film...... Het was écht een super leuke film, echt een aanrader!!!

Ik moest nodig naar de wc dus ik ging ik liep naar binnen en allemaal meiden van rond de 16 keken me heel eng aan dus ik liep een beetje arrogant verder! Heel grappig. we gingen naar huis vertelde hoe leuk de film is en ik bracht de popcorn naar Mitchell en we gingen allemaal slapen.

Vandaag:

Ik werd weer wakker om 10:30 ik ging weer naar beneden en ging ontbijten we keken weer Disney Channel want dat hebben we thuis niet dus dat vinden we heel leuk!, Ik at weer Frozen Waffels, jammie! e besloten dat we vandaag naar het strand gingen maar nu naar een ander strand, we gingen nu naar een strand in Naples, het was super warm en het water was daar ook boven de 30 graden. we zochten een plek en gingen meteen het water in toen gingen we zonnen ....... 5 minuten later het water in... zonnen....... weer in het water zo ging het de hele tijd! Toen ondekten we de douche en het was nog wel KOUD water. We renden er allemaal heen en bleven er lekker lang onder staan!. na een paar uur op het strand voelde Mama dat ze ging verbranden dus gingen we weg. Mama had een hele leuke winkel gezien en was daar al geweest daar wilde ze nog graag heen dus dat deden we. Na een paar uur winkelen nee grapje, na een tijdje winkelen kreeg ik hoofdpijn  en ik had heel erg honger dus gingen we snel naar de Mac daar aten we allemaal een menu Ja zelfs IK at een heel Menu op. We waren klaar en besloten wat we nu gingen doen Mitchell en Ik hadden geen zin om mee te gaan en bleven in de auto. Mama en Papa gingen naar een winkel wat Mama leuk vond ze heeft toch de slippers gekocht die ik heb AFGEKEURD!!(Ik vond ze totaal niet mooi namelijk).Toen ze terug kwamen waren Mitchell en ik helemaal bezweet ik deed snel de deur open om adem te halen. Ze vertelelde over de slipper ( ze zei: je was er niet bij dus je kon ze ook niet afkeuren!) Toen reden we terug naar huis. In de auto waren we lekker aan het zingen met z`n allen....... een half uur later waren we weer bij onze villa ( ik voel me al helemaal thuis hier!) ik had zin om te gaan zwemmen in ons zwembad, dus dat deden we. papa had denk ik geen zin en hij bleef daarom ook binnen. We speelden lekker met de bal deden wat kunstjes maakte foto`s en gingen ons douchen. Morgen weten we nog niet wat we gaan doen, mischien weer naar het strand maar weten het niet zeker. Morgen schrijft Mitchell, tot morgen.

gr. vakantie ganger Chiara