Harry potter in de regen

17 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Beste blog volgers,

Hier Marc, na een zeer onrustige nacht omdat Chiara last van haar buik kreeg en vaak over de gang naar het toilet moest ben ik om 08.45 uur uit bed gegaan omdat Mitchell en ik naar de film Harry Potter in 3D wilden, om 10 uur in de ochtend begin de eerste film. Achter ons zaten luitjes die erg luidruchtig een mega zak popcorn op zaten te eten, ik irriteerde me daar aan maar een blik naar achteren hielp. De film duurde meer dan 2 uur maar was zeer de moeite waard en zeker in 3D is dit is toch wel fantastisch. Om 12.45 uur waren we weer terug in ons huis, want ze zouden naar een park gaan waar je kon midget golfen en nog veel andere dingen maar Thea had inmiddels op de buien radar gekeken want er kwam een flinke bui aan en dat hadden ze ook op TV gezegd en dit was inderdaard de waarheid. Omdat zowel Mitchell als Chiara zeer slecht hadden geslapen hebben we besloten om het golfen maar uit te stellen en dit te verplaatsen naar een andere dag.

Thea wilde graag nog een keer naar de zeer grote Fleamarket en daar zijn we met z'n tweetjes heen gegaan, dit was een half uurtje rijden maar dat is in onze grote bolide geen probleem. Ik geniet nog elke dag als ik hier in mag rijden, aangekomen bij de fleamarket begonnen we onze ronde van ongeveer 1 uur lopen langs allerei kleine winkeltjes met sieraden, koffers, kleding, eten en drinken uiteraard, sportkleding, onzin dingen en allerlei dingen die ze verkopen op tv en niet kwijt kunnen. We hebben wat kadootjes gekocht en 2 grote koffers voor Chiara en Mitchell want we hebben te veel gekocht en dat past niet meer in onze normale koffers. Na een half uurtje lopen zijn we even wat gaan drinken want het was inmiddels 94 degrees (fahrenheit) geworden en dat is zo'n 37 graden. Na een uur begon het al zwart te worden aan de hemel en toen zijn we naar de auto gelopen, droog aangekomen bij de auto. Toen begon het te onweren en te bliksemen dat het niet meer normaal was, we moesten op een gegeven moment 30 km per uur rijden om de weg nog te zien, dit kun je op het filmpje (bij de video's van deze blog) zien. Thuis aangekomen was Chiara net uit bed gekomen maar ze had nog steeds last van haar buik. 's Avonds naar de KFC (= Kentucky Fried Chicken) gegaan, waar we lekkere kip hebben gehaald en thuis opgegeten.

Morgen weer een rust dag in de Tour de France dus ook bij mij een rust dag, misschien ga ik wel wat uit fietsen maar dat is nog niet zeker.

Groetjes Marc

1. Fam. Steeman:
    18 juli 2011
    Lieve familie,

Wat een bui he? Wij kregen hem hier rond 20:00 uur vanavond in Miami. het is nu 22.45 uur en we zien nog steeds flitsen boven zee vanuit onze op de 7th floor kamer in Miami. We gaan jullie en het mooie Florida morgen in de namiddag verlaten, helaas. Fijn dat jullie nog een week hebben, geniet er nog van en doe leuke dingen. Na de vakantie spreken we snel weer af om alle foto's te bekijken. De dagen die we samen zijn geweest, waren erg gezellig.

Tot in Hollandia!!
    xxx Roy, Jolanda en Milan
  2. Thea:
    18 juli 2011
    Bedankt voor jullie lieve berichtje! Een hele veilige thuisreis en hopelijk zonder vertraging!

Thea