Motel 6 in Dania Beach

21 juli 2011 - Dania Beach, Florida, Verenigde Staten

Hierbij weer een berichtje van Marc, na 21 dagen in ons mooie vakantie huis in North Fort Myers is het tijd om onze vakantie voort te zetten aan de andere kant van Florida in de buurt van Miami. 's ochtends uiteraard er weer vroeg uit omdat er vandaag een etappe was met 3 cols van de hoogste categorie, wat een mooie etappe waar Andy Schleck een prima prestatie heeft geleverd.

Na de etappe die om 11.30 uur was afgelopen snel in de douche en toen ik beneden kwam reed net de man die ons huis kwam controleren en de stroom opnam onze oprijlaan op, nou ja, oprij laantje. Heel ontspannen kwam hij binnen en heeft het hele huis niet eens gecontroleerd, we hebben samen de stroom meter gecontroleerd want die moesten we naderhand betalen. Het viel erg mee, de rekening van de stroom. De airco kan kostbaar worden als je de deur open laat en de airco ook, maar dat hebben we niet gedaan.

Om 13.30 uur vertrokken uit North Fort Myers en op naar Dania Beach, de routeplanner gaf ongeveer 2,5 uur rijden aan, onderweg nog een paar flinke onweers buien gehad waarbij je absoluut niet meer ziet waar je rijdt. Ik ben ongeveer 40 mijl per uur gaan rijden maar na een paar minuten kon ik weer de normale snelheid oppakken. Om een uur of 4 kwamen we aan bij ons Motel dat op het internet er prima uitziet, ingeboekt en de deur geopend, die tegenover het zwembad was. Onze hele kamer was net zo groot als onze keuken in North Fort Myers, met 2 bedden die meer op een trampoline lijken. Dit was niet helemaal de bedoeling, dus besloten we om iets anders te zoeken.

Maar eerst naar het centrum om te gaan eten, we hebben gisteren al besloten om bij de Subway te gaan eten, maar waar zit deze?! We zijn eerst langs de kust richting Miami gereden over de weg met taloze mega grote hotels, het was een prachtiig gezicht. Opeens zagen we een Subway aan de andere kant van de weg, daarvoor moesten we wel even keren bij het stoplicht, achteraf bleek dat we mazzel hadden, want dit mocht helemaal niet en er reed net een Sheriff voorbij maar die heeft het niet gezien. Bij de Subway allemaal een lekker broodje gegeten en daarna weer richting huis. We waren blijkbaar al aardig op weg naar Miami want we moesten toch nog 40 minuten naar ons "Mega Motel" rijden. Nu liggen we lekker TV te kijken en Angry Birds te spelen.

Morgen gaan we - als het goed is - naar Holywood waar Thea een Condo heeft geregeld waar we de overgebleven 4 nachten kunnen verblijven. Morgen lezen jullie wel of dit beter is en of we misschien weer moeten verkassen. We gaan nu in ieder geval, lekker slapen ( maar niet heus ) tot morgen!

1. Thea:
    22 juli 2011
    Morgen komen de foto's, want ik kan het snoertje om de foto's over te zetten nu niet vinden.

Thea
  2. Fam. Steeman:
    22 juli 2011
    Veel plezier in Holywood! Holywood heeft een leuke winkel/wandelboulevard...

Groeten, Jolanda