Marco Island

20 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo daar ben ik (Chiara) weer. Jullie hebben vast gelezen dat ik een voedselvergiftiging heb. Dat gaat al een stuk beter, want ik kan nu al een tijd langer lopen zonder dat ik super pijn heb dat kon ik eerst niet als ik dan een stap zette deed het vreselijk pijn. Ik heb eindelijk een hele nacht doorgeslapen, na 2 nachten niet geslapen te hebben want dan werd ik om het half uur wakker en moest ik overgeven of ik werd wakker door de pijn dus ik heb ongeveer 2 dagen niet geslapen.Dus ik ben heel blij dat ik eindelijk een hele nacht heb doorgeslapen zonder 80 keer over te geven de hele dag.

Na een tijdje beslissen hadden we besloten om naar het strand op Marco Island te gaan. Ik durfde het nog niet echt aan om weg te gaan met de pijn want ik voel het nog wel. Toen hebben we het toch maar gedaan. Toen ging iedereen zich klaar maken voor het strand. toen we allemaal klaar waren gingen we weg toen moesten we een uur rijden. Ik had veel pijn want papa remde omdat het stoplicht op rood ging. Toen waren we aangekomen op het strand toen ging het fout bij zo`n betaal ding voor het parkeren ik heb daar gewoon 2 hele dollars verloren :( toen heeft Papa aan mensen die weg gingen gevraagd of hij het ticket mocht hebben en dat mocht dus konden we naar het strand. We moesten best ver lopen dus ik kreeg pijn dus Mama bleef bij mij lopen en Papa en Mitchell liepen door. Mama maakte nog foto`s (die zie je bij de foto`s)  het was heerlijk weer en zijn weer lekker bruin geworden het water was weer lekker warm! en juf Ina (sory ik kan gewoon geen Ina zeggen ik ben te gewend aan Juf Ina) fijne vlucht ik heb er zin in als jullie op bezoek komen! Roy Jolanda en Milan goed dat jullie een goede vlucht hebben!

Ik ga nu slapen hopelijk heb ik weer een hele nacht dat ik door kan slapen!!!!!!.  (Morgen schrijft Mitchell)

1. geert van der meer:
    22 juli 2011
    @chiara

k hoop dat je je snel weer beter voelt ;-)
    beterschap

x