Laatste dag op Royal Palm Run!

20 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik (Mitchell) voor een van de laatste keren aan de beurt om een blog te schrijven.

De dag begon rustig met een nieuwe dosis Tour de France en een lekker ontbijtje dat bestond uit een broodje (of broodjes) ei. Daarna doken we met z'n allen het zwembad in, waar we het grootste deel van de dag zijn gebleven, omdat we nergens heen zijn gegaan. Met z'n allen heerlijk gezwommen.

Tegen de middag begon de "zwem-fotosessie" waarbij Chiara en ik door Thea gefotografeerd werden terwijl we zwemmen. Het resultaat hiervan is te bewonderen bij de foto's die bij deze blog horen.

's Avonds was het weer smullen van de heerlijke McDonald's menu's, waarna we naar binnen gingen (na meerdere klachten van Marc over kapotgebeten benen) om lekker tv te kjiken, waaronder de resultaten van America's Got Talent.

Hoewel de vakanties steeds korter worden (of langer...) hebben we op Royal Palm Run een geweldige tijd gehad! Morgen inpakken en door naar Miami!