Lekker dagje in het zwembad

8 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Na een dag met heel veel regen was het vandaag lekker weer, zo'n 32 graden. Uiteraard weer in de ochtend lekker naar de tour de France gekeken, mitchell kwam om 10 uur naar beneden en Chiara om 10.30 uur. Samen lekker ontbeten en daarna aan het zwembad gezeten. Maar van Chiara moest ik in het zwembad komen en daar gaan strandbal volleybal spelen, zo vaak mogelijk de bal hen en weer slaan. Ons record is 72 keer, vandaag ook lekker op ons zwembadbedje gelegen en we krijgen al een mooie bruine kleur. Mitchell heeft al bijna 2 van zijn 3 nieuwe engels tallige boeken uit, hij is dus lekker aan het lezen. Uiteraard zijn we vandaag weer op onze IPAD's bezig geweest, Thea is al helemaal gek op Crazy Bird en ik moet ook toegeven dat ik het ook een heel leuk spelletje vind. Vandaag ook weer TV gekeken naar de laatste vlucht van de Space Shuttle, op de NASA zender kun je hier 24 uur naar kijken maar waar ik helemaal gek van word is het gezeur over de moeder die nu vrij gesproken is maar in de talkshows helemaal afgemaakt wordt maar ook de Jury hier wordt achtervolgd en men wil weten waarom ze in godsnaam haar hebben vrijgesproken, het is gewoon om misselijk van te worden.

Een film kijken is hier bijna onmogelijk omdat er na 5 minuten film 10 minuten reclame komt, waar ik wel vrolijk van word zijn de auto's in America en ze kosten ook nog eens heel weinig. De reclame van de auto dealers zijn ook lekker agressief,  de grootste Kia dealer van Florida heeft deze maand een actie voor Toyota rijders, gratis olie en olie filter verversen. Ze maken elkaar ook via de reclame af, ze zeggen gewoon dat hun concurent oneerlijk en slecht is en dat zou in Nederland niet kunnen, maar het is wel leuk om te zien. Wat ik ook leuk vind is het rijden in mijn Chrysler 300 touring, wat een mooie grote auto en hij rijdt als een zonnetje. Ik ga binnnenkort ook eens langs bij een camper verhuur bedrijf om eens te kijken wat het kost als je het gewoon hier huurt en niet via Nederland, is hou jullie op de hoogte. We zijn nu al weer een week in America en het voelt al als thuis in ons huisje.

ps. Roland al lekker in mijn tuintje bezig geweest?

1. mieke:
    9 juli 2011
    ola,

ja alles kan daar in America kwa reclames enzo,en inderdaad de prijzen van auto's vallen daar inderdaad mee,moet je maar eens gaan rekenen als je bv een auto daar zou kopen en laten importeren naar Nederland dan word je ook niet vrolijk van hoor....volgens mij vallen de benzineprijzen daar ook wel mee of niet?

Nou geniet er maar lekker van en ik hoop dat de bbq goed gesmaakt heeft.

groetjes Mieke