Een hele dag shoppen

12 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hier weer een bericht van Marc, na een heerlijke nachtrust wederom gesport. Lekker een paar uur gefietst, wel wat last gehad van mijn val partij van eer gisteren maar gisteren lekker een rustdag gehad. Rond een uur of 12 waren we bij de finish en daarna gegeten en in de loop van de middag naar Estero gegaan omdat we naar Dick's wilde, de grootste sportwinkel van de USA. Maar onderweg weer een grote Outlet Store gezien, net zoals in Lelystad de Bataviastad, maar dan op zijn Amerikaans ietsje groter. In de LEVI store spijkerbroeken gekocht voor iedereen, op een moment moet je stoppen met kopen want je mag maar 26 kg bagage meenemen. Daarna bij Starbucks ijskoffie gekocht, Thea en Chiara moesten nog even wachten want die lusten geen koffie en bij Starbucks heb je nou eennmaal alleen maar koffie. Op weg naar de volgende winkel hebben we DIET COKE gekocht zoals dat hier heet ( coca cola light ) en wat te snaaien. Daarna naar een juwelier gegaan om horloges te kijken, ik zag wel een mooie Tag Heuer en ik vroeg de mevrouw om hem even van dichtbij te mogen zien en dat was geen probleem. Ze haalde hem uit de vitrine maar ik vond hem niet echt mooi maar ik vroeg toch even wat de prijs was, ze zei heel dat hij normaal 3900 dollar was maar nu maar 2300 dollar en ik zei direct " dats not en lot of mony voor dat wat". Natuurlijk begreep ze meteen wat ik bedoelde in mijn vloeiend Amerikaans, I set nog dat y must vol in lof wit dat watz but i didant. So byebye to dat shop. Op naar de volgende winkel en dat is onze favorite winkel NIKE, we zijn daar een uur geweest en hebben hele mooie sportschoenen voor Mitchell, Chiara en mezelf gekocht, ook daar moet je gewoon weg gaan na een uur want je kunt daar wel de hele dag blijven zoveel mooie spullen hebben ze daar. Het was inmiddels 19.30 uur geworden en Thea en ik wilde nog naar DICK's toe, ik ben meteen naar de Hicking afdeling gegaan om nieuwe ZTOTZ schoenen te kopen. Voor de mensen die niet weten wat de ZTOTZ is, dit is een wandel tocht van 110km die mijn beste vrind Roland Hol en ik jaarlijks lopen, binnen 24 uur moet je dit gelopen hebben en vorig jaar hebben we dit beide voldaan. Roland in  22 uur en ik in  23 uur, na mijn vakantie gaan we weer trainen en Mitchell gaat het dit jaar ook proberen om het uit te lopen. Ik heb hele mooie wandel schoenen gekocht dus die kan ik dan meteen gebruiken als we gaan trainen.

Inmiddels na 21.00 uur geworden en op weg naar ons huis in North Fort Myers en daar zagen we gelukking een plek om te eten want die heb je hier bijna niet ( grapje ), heerlijk gegeten en daarna naar huis toe. Nog even tv gekeken en toen lekker naar bed want morgen ochtend moeten we weer fietsen ik geloof dat ik 170 km moet fietsen met een paar bergjes maar overmorgen komen de HC bergen en daar heb ik echt heel veel zin in.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mij blog en tot de volgende keer.

groetjes Marc

1. Chiara:
    13 juli 2011
    Heei pap ga je niet een beetje ver met le tour de Frans??? Hahaha en je hebt er niet eens bijgezet van de spin!!!!??!?!? Ggggrrrrrr
    Weltrusten!!!
  2. mieke:
    13 juli 2011
    Hoi,

Ik lees nu dat je inderdaad vloeiend engels kan spreken daar,zoals volgens mij je zoon al eerder vertelde in een logje (grappig)maar als ze je maar begrijpen dat is het allerbelangrijkste toch.

En inderdaad even het gewicht van de koffers in de gaten houden he anders heb je een probleem maar moet denk ik toch wel te doen zijn.....jullie hebben zoveel mooie spullen daar gezien dus ik denk dat je gewoon over een paar jaar weer terug moet gaan en dan zorgen dat jullie koffers zo goed alsleeg zijn als jullie daarheen gaan kan je hem lekker vullen.

Veel plezier vandaag.

gr.mieke