Effe Bijkomen

13 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Niet van de Tour de France, zoals Marc gisteren schreef, maar van de afgelopen dagen. Sinds ik ben aangereden (maart 2010), heb ik de conditie van een "dronken aardbei", ik ben vrij snel moe en dizzy, wat er vorig jaar tijdens onze vakantie in Italie voor heeft gezorgd dat we vrij weinig konden doen. Dat gaat dit jaar al 300% beter, maar na zo'n dag als gisteren zit ik helemaal stuk. Daarom hebben we in goed overleg afgesproken dat we vandaag een dagje rust hebben. Dat was ook erg verstandig want zowel gisterochtend als vanochtend kwam de regen met bakken tegelijk naar beneden. Gisteren bleef het de rest van de dag bewolkt, terwijl het vandaag ondanks de regen tussendoor heel mooi was. Maar vanaf vanmiddag 15.30 uur was het zonnig en droog. Dus meteen met z'n allen naar buiten. Marc, Mitchell en Chiara doken meteen het zwembad in terwijl ik eerst met de iPad aan de gang ging. De rest van de middag heb ik zitten/liggen lezen ("Een Keukenmeiden roman", een indrukwekkend boek over de Amerikaanse rassenkwestie in de 60'er jaren).

Marc ging al vlot uit het water om zich ook met de Angry Birds (verslavend spel op de iPad) bezig te houden, waar hij ondertussen al net zo verslaafd aan is als de rest van het gezin. Terwijl Mitchell en Chiara lekker aan het dollen waren in het zwembad.

We zouden vanavond met z'n allen naar de bioscoop gaan, maar bij het controleren van de tijden (rond 20.00 uur), bleek dat de film Monte Carlo eerder begon en eerder afgelopen was als de film voor Marc en Mitchell; Transformers 3. Aangezien ik niet zo nodig naar de bios hoef, bleven Chiara en ik thuis en gaat Marc morgen met Chiara naar de film. Chiara vindt dat niet zo heel erg leuk, want ook zij had zich net als Mitchell op de film verheugd. Doordat we met z'n allen naar het IHOP restaurant gingen, was de teleurstelling al snel weg en hebben Chiara en ik hebben lekker zitten giebelen. De IHOp is een pannekoeken e.d. restaurant, waar Chiara en ik een Internationale crepe bestelden, alleen zat daar yoghurt op, wat ik niet lust. Ik heb netjes m'n bordje leeg gegeten, maar trok wat `gezellige` gezichten als ik de yoghurt proefde, vandaar ons gegiebel.

Terwijl de mannen naar de film gingen ( en daar zijn ze nu nog, wat eigenlijk wel apart is, want het in in Nederland nu precies 5 uur 's nachts). Heeft Chiara op de laptop haar SIMS 3 spel gespeeld, terwijl ik op de iPad spelletjes downloadde. We hebben ondertussen TV gekeken, met America's Got Talent, waar Avril Lavigne ook optrad, van mij had ze thuis mogen blijven, jeetje wat zong die vals! Maar daarna hebben we naar de uitreiking van de BET-awards gekeken met o.a. Beyonce, wat echt een geweldig optreden was. Chiara zit nu met smart te wachten of Justin Bieber nog op gaat treden, want dan kan ze uit haar dak gaan.

We hebben vandaag geen foto's gemaakt, dus als je die niet ziet op de site dan klopt dat.

We hopen morgen op droog weer, want we willen nog heel graag naar een waterpark in Cape Coral; Sun Splash Water Park genaamd. Maar we hebben nog 2 weken hier, het heeft geen haast. Een dagje strand is ook oke. We worden al lekker bruin ondertussen en hebben het nog steeds erg goed naar de zin hier. Morgen komt Chiara weer aan het woord, dus tot morgen!

Groetjes

Thea

1. mieke:
    14 juli 2011
    Het is ook wel lekker om een keer een lekkere luie dag te hebben en jullie hebben nog 2 weken dus alle tijd nog om dingen te doen. Hier is inmiddels Harry Potter begonnen met draaien in de bios en probeer dan maar eens kaarten te krijgen,de site van de bios ligt gewoon plat hahaha.

ben benieuwd wat Chiara morgen te schrijven heeft.

Gr.mieke