Een dagje (M)Edison Mall!

12 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo Allemaal,

Vandaag ga ik (Mitchell) maar weer eens vertellen wat we deze dag allemaal gedaan hebben! Nou ja, "allemaal", veel hebben we niet gedaan vandaag. De dag begon rustig en vooral wat later, omdat wij, net als in de Tour De France, een rustdag hebben gehad vandaag. Na het ontbijt gingen we met z'n allen naar buiten, om even te gaan zwemmen en met de bal te spelen. Daarna gingen we eventjes zonnen, waarbij Marc nog even wat nieuws ging kijken (met vooral betrekking tot de Tour) en Chiara nog even ging "trainen" in het zwembad, waarna Marc en ik nog een stukje gingen fietsen. Toen we terugkwamen, kleedden we ons allemaal om, waarna we met z'n allen op weg gingen naar Edison Mall, de grootste Mall van Fort Myers.

In de Mall liepen we eerst naar de winkel waar we eerst een shirt voor mij hadden gekocht, maar die later te klein bleek, dus gingen we maar terug om het te ruilen. Dat duurde even, omdat ze eerst weer de te kleine maat pakten, maar dat was snel opgelost. Daarna liepen we door naar de Sears, waar we wat shirts en voor mij een pantalon (die merkwaardig goedkoop was) kochten.

Daarna gingen we naar het Food Court, om noodles, gefrituurde rijst en bourbon chicken te eten. Best wel lekker, maar volgens Thea niet echt voor herhaling vatbaar.

Uiteindelijk kwamen we uit bij de Macy's, waar ik een horloge heb gekregen omdat ik ben overgegaan. Chiara kreeg een geurtje van Justin Bieber, waar ze natuurlijk super blij mee is.

Daarna reden we weer lekker naar huis, om ons klaar te maken voor een volgende dag en een volgende etappe in de Tour De France!

1. mieke:
    12 juli 2011
    Hallo allemaal,

JUllie vervelen jullie gelukkig nog niet en jullie hebben nog steeds genoeg te doen......gelukkig houden van shoppen(als ik het zo lees)en ja dan zit je daar natuurlijk helemaal goed,sommige dingen zijn echt goedkoop.
    Die tekening is ook heel erg leuk geworden dat word een plekje zoeken als jullie weer thuis zijn....geniet er maar lekker van.

Gr.mieke