Dagje Strand

10 juli 2011 - North Fort Myers, Florida, Verenigde Staten

Hallo daar ben ik weer!( Chiara) ik probeerde gisteren te slapen en na een paar minuten lag ik ook  te slapen, toen er iemand uit Zeewolde tegen mij op Hyves ging praten, bij mij om 05:00 uur werd ik dus weer wakker. Toen heb ik doorgeslapen tot 12:20 (14 uur geslapen dus!), ik kwam naar beneden en ging onbijten. Juf Ina ik ben niet meer verbrand van gisteren!!! Ik ging me omkleden voor het strand ik heb me voor de zekerheid 3 keer ingesmeerd, ik had het zo warm dat ik effe in het zwembad wilde maar dat kon niet omdat we weg gingen.

Nadat we een tijdje in de auto zaten, op weg naar de Fleamarket er was muziek op van Pitbul. Mijn vader zei dat de muziek van BullDog was, die is goed, hahaha wij moesten heel hard lachen! Toen waren we aangekomen op de Fleamarket en het was meteen heel erg warm, ik was echt heel erg aan het zweten,het was ook 35 graden daar!! Ik heb iets leuksgekocht en de rest ook,ik had het zo warm dat ik bijna flauw viel, er waren van die slangen waar lucht uit kwam ( niet een slang dier ) ik ging er de hele tijd onder staan. we hadden het zo warm dat we 2 colaatjes gingen halen. Die man van het ijs, zei dat op zondag na 15.00 uur alle  kleine meisjes een gratis ijsje kregen, ik dus ook( lekker aardig).

Toen gingen we naar het strand waar het heel lekker weer was, we zagen veel wolken, dat zie je denk ik ook aan de fotos. We zijn weer lekker bruin geworden! Ik heb samen met Mitchell heel veel mooie schelpen gevonden, het water was weer lekker warm maar niet te warm. We hadden heel veel honger en papa en Mitchell gingen Hot Dogs halen. Het was heerlijk. Papa en ik hadden een heel lang gesprek in het water over Justin Bieber over hoe hij beroemd is geworden.

We gingen terug naar de villa en papa en Mitchell haalde pizza, mama en ik gingen nog lekker zwemmen in het zwembad. Papa en Mitchell kwamen terug met 3 pizza`s ik vroeg waarom er maar 3 pizza`s waren dat is omdat ik nooit een hele pizza kan opeten. Toen keken we tv en was ik dit aan het typen en we worden heel erg veel gestoken hier.

Het is hier geweldig en we worden lekker bruin. Ik ben moe dus ik ga nu naar bed of ga in bad. En juf Ina u kreeg nog de groetjes van Nona

Morgen schrijft Mitchell   Gr. Chiara

1. Ina:
    11 juli 2011
    Gelukkig maar Chiara, dan ben je nu weer een beetje bruiner geworden! Het was gezellig he zaterdag. Ik vond het erg leuk om je weer te zien! Lekker zo'n dagje aan het strand en daarna lekker pizza gegeten, dat doen wij hier ook regelmatig en we doen ook met z'n tweeen met een pizza, zo groot zijn ze! Doe de groetjes maar terug aan Nona, had je haar 's nachts op Hyves? Groetjes en tot in Zeewolde , Ina