Back to the Sunshine State

29 juni 2011 - Zeewolde, Nederland

Nog één nachtje slapen en dan is het zover...... we gaan weer terug naar Florida!! Florida wordt ook wel the Sunshine State genoemd en omdat we 2 jaar geleden ook in Florida geweest zijn heet onze blog deze keer "Back tot the Sunshine State.

We vliegen morgenochtend om half 8 vanaf Brussel naar Londen. Daar wachten we een tijdje en dan vliegen we door naar Miami, waar we op 30 juni rond 15.30 uur zullen arriveren, Amerikaanse tijd. We hebben een auto gehuurd en rijden dan van de oostkust van Florida naar de westkust, waar we een villa hebben gehuurd in North Fort Meyers. Ik zal de foto's van onze villa toevoegen aan deze blog, om te kunnen zien waar we heen gaan.

We hebben vandaag opnieuw gezocht naar een verblijf voor de laatste vijf dagen van onze vakantie, die we in Miami willen doorbrengen. Marc en ik zijn in december 1989 op huwelijksreis geweest in Miami en we gaan bewust weer terug naar Miami om daar samen met de kinderen de dingen te gaan bekijken die we bijna 22 jaar geleden daar ook hebben gezien.

We hebben een aantal vakantiehuizen gevonden, dus waar we terecht komen is nog even een verrassing, voor ons. Maar het is laagseizoen in Florida, dus er is in ieder geval wel ergens plek voor ons om te overnachten. We hebben nu gekeken in Hollywood Beach en daar zijn voldoende mogelijkheden.

We zullen iedere dag onze blog bijhouden de komende weken, ter herinnering voor onszelf. Maar ook om jullie op de hoogte te houden van onze periode in America. We vinden het heel erg leuk om Nederlandse berichten te ontvangen, dus voel je welkom om te reageren.

Ons volgende bericht komt vanuit de States, tot dan!

1. Fam. Steeman:
    29 juni 2011
    Zien jullie in Brussel morgenochtend!!! Op naar een gezellig heenreis samen... ;-)

Roy, Jolanda en Milan
  2. Thea:
    29 juni 2011
    Jullie alvast een goede reis naar Brussel en slaap lekker!
  3. Myrna:
    1 juli 2011
    Ik ga jullie weer volgen: goede reis en veel plezier!
  4. Ina:
    1 juli 2011
    Hallo familie van Winsum, welkom in Florida. Ik heb net het blog van Jolanda gelezen en weet dus van jullie Bahama avontuur! Tja zo kom je nog eens ergens! Het weer is op dit moment onstabiel, maar het wordt beter. Hoop jullie nog te zien voor jullie terug gaan naar Nederland. Grotjes vooral ook aan Chiara! Groetjes, Ina
  5. Thea:
    Hallo Ina, Thea en Myrna,
    Bedankt voor je bericht. De groetjes zijn overgebracht aan Chiara.
    Groetjes
    Thea