Een dagje van alles en nog wat.

23 juli 2011 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Hallo iedereen ik (Chiara) ben weer aan de beurt voor de laatste keer. ik wil nog ff laten weten dat ik helemaal ben opgeknapt daar ben ik super blij mee want het was vreselijk!.

Ik werd wakker in dit knusse huisje waar ik heel lekker in geslapen heb. Ik lig samen met Mitchell op een matras in de woonkamer waarbij we allebei heerlijk geslapen hebben!. Ik werd wakker rond 10 uur en ik zag dat Mitchell nog sliep, ik ging douchen. Toen ging ik samen met Papa ontbijten. Er is hier bijna geen verbinding dus moesten we buiten op de enorm leuke wiebel bank zitten dat gaat als je je voeten beweegt gaat de bank heen en weer!!!. Nou ik heb dus de Ipod 4 gekocht waar ik heel blij mee ben en ik kon niks doen omdat dat we geen Internet hebben hier binnen. Ik heb nu eindelijk de Sims gedownload en een heel leuk Justin Bieber spel. Papa wilde vroeg weg (dat was om 14:14) want toen waren we allemaal klaar met douchen enzo. Toen reden we naar een Fleamarket wat best lang duurde want we reden verkeerd. Ik had natuurlijk mijn Ipod 4 meegenomen om foto`s & Video`s te maken nou dat heb ik gedaan, ik heb een filmje gemaakt om te laten zie hoe Amerika eruit  ziet het duurt een kwartier. Toen waren we aangekomen bij de Fleamarket het was super warm het was 39 graden. We liepen de Fleamarket op en zagen al snel dat het niet zo was als de vorige Fleamarkets. Het leek net op een Mall maar dan vreselijk. Want het was super warm en het waren lelijke spullen. Dus we ontdekte al snel dat het niks was dus gingen we weg. We zagen een Kartbaan en daar wilde we graag heen alleen we hadden slippers aan en dat mag niet dus kon het niet daarom gaan we waarscheinlijk morgen daarheen.

Toen besloten we om naar Holywood Beach te gaan. Toen we daar eenmaal waren zagen we een prachtig strand dat zie je ook bij de foto`s denk We zochten een plekje en gingen meteen het water in Mama bleef nog ff zitten en kwam later ook het water in. Het was alleen wel vreselijk water er zat super veel zeewier in en ik vond dat echt VRESELIJK dus je hoorde mij de hele tijd iieeuw ieeuww iieeuuuw en daar deed Mitchell niet zo vrolijk over want die ging nog meer zeewier op me gooien. Toen wilde mama voor de gein dat zeewier opruimen wat dus niet kan want het waren 10000 zeewier stukken, maar toen probeerde ze het zeewier weg te gooien wat nog al groot was alleen dat ging fout en kwam het op mijn hoofd IK: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik vond het zo vies. Toen was mama helemaal uitgeput en liepen we nog een stukje door om te kijken wat daar was en gingen we naar huis. Mitchell en ik gingen meteen het zwembad in en speelde wat het water was heerlijk. Toen ging ik douchen onder de prachtige buitendouch onder de Palmbomen!!! wat Papa helemaal geweldig vind.Toen aten we wat bij een Restaurant en gingen naar huis. We zitten nu Harry potter deel 1 te kijken waar die kinderen nog heel klein zijn zo schatig!.

Dit was mijn laatste blog, ik heb een super vakantie hier en we genieten nog heerlijk van de zon en worden nog een beetje bruin. Ik heb weer een beetje meer Engels geleerd. Dat word handig voor de Middelbare morgen schrijft Mitchell, we gaan morgen waarschijnlijk naar een wetenschaps Museum im Miami en daarna gaan we naar de Inoor Go Kart baan, dat vind Mitchell leuk :( gr. Chiara

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. geert van der meer:
    24 juli 2011
    veel plezier met de laatste dagen in amerika ;-)
    die ipod 4 is echt vet !!!

groetjes