Key West Florida

25 juli 2011 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Beste mensen, dit is mijn (Marc) laatste blog deze vakantie. Vanochtend om 08.30 uur wakker, heb ik eerst lekker ontspannen gedoucht en ben daarna nog even maar de winkel gegaan, om drinken te halen voor onderweg. Toen ik weer terug was zijn Chiara en daarna Mitchell in de douche gegaan, daarna zijn we gaan ontbijten en Thea is al laatste in de douche gegaan en toen heeft zij ook lekkere Frozen waffels gegeten. Alles ingepakt en op naar Key West, wat ongeveer 4,5 uur rijden is en we zouden ongeveer om 15.00 uur aankomen. Op de weg naar de Key's zijn er lekker veel foto's gemaakt van de omgeving en op de eerste Key even gestopt om daar ook foto's te maken. Toen zijn we nog even gestopt bij  de Burger King omdat Mitchell en Chiara moesten plassen, meteen maar even wat gegeten omdat we vanaf 's ochtends niet meer gegeten hadden.

Om 15.30 uur kwamen we aan in Key West en direct een parkeerplaats gevonden aan de Duval Street, zeg maar, de Kalverstraat van Key West. Wat een winkels, uiteraard heel veel souvenierwinkels, winkels met T-shirts, eet- en drink gelegenheden, juweliers e.d. Teveel om op de  noemen, we hadden 2 uur om te winkelen en daarna nog even naar het zuidelijkste puntje van Amerika, Chiara heeft hele leuke Key West broekjes gekocht en Mitchell twee sweater's van Key West, die waren in de aanbieding wat logisch is, want wie koopt er nou een sweater in Key West?! Dit kunnen alleen Europeanen zijn.

Om 18.00 uur zijn we naar het zuidelijkste puntje gegaan en daar Chiara en Mitchell op de foto gezet, om 18.15 uur aan de terug reis begonnen en om 19.30 uur gegeten en we zijn net binnen gekomen om 22.30 uur, uit en thuis in 12 uur.

Ook meteen ingechekt bij Britisch Airlines, voor onze terugreis van morgen. We zitten weer helemaal achterin (bijna hetzelfde als de heenreis) bij het raam en niemand anders naast ons omdat er achterin maar twee stoelen zijn. Lekker rustig, we hoeven dan ook niet te stressen als we gelandt zijn omdat we toch pas als laatste eruit gaan, morgen gaan we rond 14.30 uur weg bij ons huisje en dan zijn we 2  uur van te voren aanwezig, kunnen we daar nog even rond kijken voordat we vertrekken.

Groetjes Marc

Nog even een naberichtje; door het tijdsverschil komen we pas woensdag aan! We landen rond 11.00 uur 's morgens in Brussel en moeten dan nog twee uur naar Zeewolde rijden, dus we zijn pas op woensdagmiddag thuis!

Thea

1. Fam. Steeman:
    26 juli 2011
    Goede terugreis!!

Roy, Jolanda en Milan
  2. mieke:
    26 juli 2011
    weer hele mooie foto's.....een hele goeie terugreis toegewenst

gr.mieke

ps Marc,jij zal wel balen....moet je je mooie wagen weer inleveren