Een dagje Ocean Driving!

24 juli 2011 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Hallo allemaal, vandaag ben ik (Mitchell) weer aan de beurt om een blog te schrijven!

Na een lange nacht (vooral omdat Marc weer heerlijk stil lag in zijn bed, waardoor Thea niet kon slapen) gingen we met z'n allen op weg naar Miami, om daar te genieten van de stad, de zon en het strand, maar voor we daarheen gingen, gingen we eerst naar het Science Museum. Toen we daar waren gingen we eerst kaartjes kopen, om daarna door te lopen naar het planetarium (maar eerst wat feitjes lezen) voor een voorstelling over het sterrenstelsel. Daarna liepen we even langs de rest van de exposities (waaronder een grote aardbol met allemaal dingen erop, zoals de aarde 's nachts) om daarna naar twee shows over wetenschap te gaan, die allebei een beetje gericht waren op kleine kinderen. Na het langsgaan bij de roggen waren we er een beetje klaar mee, en besloten we door te rijden naar Ocean Drive.

Eenmaal daar aangekomen vergaapten Marc en ik ons aan de prachtige auto's die daar voorbij kwamen rijden, terwijl Chiara een paar foto's maakte en Thea haar best deed om zich de huwelijksreis in 1989, die ook in miami plaatsvond, te herrinneren. Het rijden ging nogal langzaam, omdat er veel te veel auto's waren en taxi's overal stopten.

Toen we eenmaal Ocean Drive af waren gereden reden we nog een stuk langs de kust, waar we allerhande mooie auto's, grote huizen en flatgebouwen van vele verdiepingen hoog zagen.

Daarna had Chiara nogal honger, dus gingen we maar eten bij de John's, waar we een nogal vullend broodje aten.

Om daarna door te gaan naar huis, waar we Thea afzetten en doorrijden naar de K1 Speed om te gaan karten, waar we er achter kwamen dat die al dicht was, dus dat werd maar een andere keer.

Morgen gaan we naar Key West, wat een roteind rijden is, dus ik hoop dat we genoeg energie hebben na morgen!

This is Capt. Mitchell, signing off!

1. mieke:
    25 juli 2011
    Foto's zien er allemaal weer heel erg gaaf uit....Miami is gewoon heel erg mooi,geniet er maar lekker van

gr.mieke