New York State Time

11 juli 2012 - Zeewolde, Nederland

We zitten nu nog gezellig thuis in Zeewolde, ons te verheugen op onze vakantie. We hebben niet al te veel plannen en gaan gewoon genieten van alles wat we gaan zien en meemaken.

Van de heenreis tot ons gehuurde huis en tot aan onze terugreis aan toe. We vliegen opnieuw vanuit Brussel Airport, waar we 's morgens om 07.00 uur zullen vertrekken, eerst naar Frankfurt en daarna door naar NEW YORK!!

Heen vliegen we voor de tweede keer samen met de Steemannetjes (= Roy, Jolanda en Milan) en zonder Ramona, want zij vliegt direct naar New York. Terug vliegen we zonder de Steemannetjes, maar MET Ramona.

We gaan het allemaal beleven, ondertussen hebben we veel voorpret!

Tot de eerste echte reisblog!

Marc, Mitchell, Chiara, Ramona en Thea

1. Ina:
    11 juli 2012
    He van Winsumpjes en Ramona, wauw jullie gaan al bijna weer naar Amerika, wat gaat een jaar toch snel. Jammer dat we elkaar niet zien ..... New York ligt net iets teveel uit de richting. Wij wensen jullie een ontzettend veel plezier in en in de omgeving van NYC. Ik ga jullie blog zeker volgen.
    Wij zijn net terug van een lange trip door de USA. Wat een geweldig land is dit toch. We hebben nog 4 maanden dan zit het er voor ons op en moeten we weer terug (voorlopig) we gaan zeker nog weer terug! Groetjes van ons uit Tampa en alvast een goede reis! Paul en Ina
  2. Thea:
    12 juli 2012
    Hoi Paul en Ina,
    Ik heb jullie reis meegekregen, omdat ik jullie blog volg. Want een geweldige reis hebben jullie gehad zeg! Prachtige foto's en leuke verhalen van de dingen die jullie hebben meegemaakt.

Wat gaat de tijd toch snel dat jullie over 4 maanden alweer terug komen. Dat zal voor jullie aan de ene kant wel erg spijten, maar aan de andere kant, ben je dan ook weer in de buurt van je (klein)kinderen. Zo heeft ieder nadeel ook weer zijn voordeel.

Ja we zitten inderdaad te ver van elkaar vandaan om elkaar weer te kunnen spreken en zien, maar ik heb begrepen dat de Steemannetjes onze schade weten weg te werken. We hebben regelmatig contact met elkaar gehad - zeker gezien alle verjaardagen in juni - dus ze kunnen jullie helemaal bijpraten.

Ik ben druk bezig om een nieuwe blog te maken, maar dat lukt me nog niet erg, maar het kan in ieder geval niet op deze oude blog, want daar kan ik geen nieuwe blog op maken, met een gelijk e-mail adres. Ik laat je nog even weten welke dat gaat worden. Daar zal dezelfde tekst op komen te staan, maar dan met een spetterende header enzo.

Geniet nog van jullie leven in Tampa and we keep in touch!
  3. Thea:
    13 juli 2012
    Eindelijk is het me gelukt om een reisblog te vinden voor onze komende vakantie naar Amerika. Via de URL: http://www.123website.nl/NYStatetimes kun je ons tot in de USA volgen. We moeten nu nog een krappe 3 weken wachten voordat we vertrekken, wat ons wel zwaar valt, want we hebben er zo'n zin in!
  4. Thea:
    16 juli 2012
    Toch weer een andere reisblog, omdat de eerder genoemde na 31 dagen niet meer beschikbaar is. Daarom deze reisblog aangemaakt: http://teachless.tumblr.com , zodat we onbeperkt kunnen bloggen!

Groetjes
    namens ons allemaal
  5. Ina:
    16 juli 2012
    Succes, ik hoop dat dit blog wel werkt voor jullie!!
  6. Thea:
    19 juli 2012